8-tyg. Trening Mindfulness – Uważne Bycie

Zapraszamy na  TRENING UWAŻNE BYCIE MBLC (tj. MINDFULNESS):

w niedzielę – początek 8 października (koniec 26 listopada).

w poniedziałek – początek 9 października (koniec 27 listopada)

w środę – początek 11 października (koniec 29 listopada)

UWAGA! 1 października (niedziela) wszystkie osoby zainteresowane treningiem zapraszamy o 18:30 na Spotkanie Otwarte. Podczas wieczornego spotkania wprowadzimy krótko do praktyki mindfulness oraz doświadczymy podstawowych praktyk mindfulness (z takich jak „bycie z oddechem”, „medytacja z dźwiękiem”, „skanowanie ciała”, „uważne chodzenie” czy „uważne jedzenie”). Spotkanie może posłużyć każdemu, kto chce wspólnie praktykując rozwijać uważność. Może być przydatne osobom zastanawiającym się nad wzięciem udziału w Treningu uważności. Czas: 1,5h Koszt: 30zł

TRENING poprowadzi Tomasz Zalas.

Tomek Zalas Tomasz Zalas trener, psycholog, terapeuta

Psycholog (Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej). Specjalizuje się w profilaktyce antystresowej, treningach uważności i umiejętności psychospołecznych. Członek zespołu Instytutu Psychoimmunologii IPSI. Od 16 lat aktywnie praktykuje zen. Certyfikowany w brytyjskim Mindfulness Association Trener MBLC (Mindfulness Based Living Course). Pracuje pod stałą, regularną superwizją (Wojciech Eichelberger). Mąż i ojciec syna. Na stałe mieszka w Warszawie.

Czym jest MBLC (Mindfulness Based Living Course)?

Mindfulness Based Living Course (Życie w oparciu o zasady Mindfulness) to cykl cotygodniowych spotkań szkoleniowych w ramach szkolenia uważności, w oparciu o program Szkolenia Mindfulness wg Mindfulness Association (MA). Kurs ten obejmuje osiem tygodni i składa się na niego osiem spotkań, które zwykle trwają około 2,5 godzin. Kurs poprzedza spotkanie wprowadzające przed rozpoczęciem kursu i zamyka spotkanie podsumowujące po ośmiu tygodniach. Dzień praktyki Mindfulness jest zazwyczaj uwzględniony pomiędzy 6 i 7 tygodniem programu.

Program poświęcony jest pogłębianiu uważności w życiu codziennym i redukcji stresu w oparciu o techniki Mindfulness i Compassion. Program będzie składał się z nauki i praktykowania uważności oraz wykładów na temat różnych aspektów uważności, medytacji, stresu, życzliwości. Będziemy ćwiczyć się w uważności, naszej wrodzonej umiejętności bycia w bieżącej chwili. Dzięki temu będziemy mieli możliwość doświadczenia siebie tu i teraz, zrelaksowania i zaprzyjaźnienia się z sobą. Pomiędzy spotkaniami uczestnicy praktykują ćwiczenia uważności wg dostarczonych nagrań, tak by każdy mógł to pełne doświadczenie tu i teraz przywrócić w swoim codziennym życiu. Praca w grupie z jednej strony ułatwia praktykowanie – poprzez wspólną pracę, z drugiej strony – pogłębia doświadczenie uspokojenia umysłu.

Co to jest mindfulness?
– Mindfulness – czyli uważność, jest byciem w pełnym kontakcie z sobą i otoczeniem, doświadczaniem obecnej chwili w świadomy, nieosądzający sposób. Praktyka Mindfulness jest szczególnie korzystna dla osób przeżywających w swoim życiu stres, chorych na depresję, ze skłonnością do uzależnień. Jednak coraz częściej sięgają po nią ludzie, którzy chcą zatrzymać się, by pogłębiać przeżywanie „tu i teraz” w pełni własnego doświadczenia. Należy podkreślić, że praktyka mindfulness jest neutralna światopoglądowo, świecka i może być stosowana przez każdego, niezależnie od przekonań, w tym religijnych.

Szczegółowy Program i terminy Treningu MBLC– 22.09.2017, godz. 19.30 – 21.00 – Spotkanie „0” – Co to jest Mindfulness i po co praktykować?

Terminy niedzielne:

– 8.10.2017, godz. 18.30 – 21.00 – Tydzień 1 – Zacznij w miejscu, w którym jesteś
– 15.10.2017, godz. 18.30 – 21.00 – Tydzień 2 – Ciało jako miejsce bycia obecnym
– 22.10.2017, godz. 18.30 – 21.00 – Tydzień 3 – Wprowadzenie podpory uważności
– 29.10.2017, godz. 18.30 – 21.00 – Tydzień 4 – Praca z rozkojarzeniem
– 5.11.2017, godz. 18.30 – 21.00 – Tydzień 5 – Badanie strumienia myśli
– 12.11.2017, godz. 18.30 – 21.00 – Tydzień 6 – Postawa obserwatora
– 10:00 – 16:00 – Dzień praktyki (uważności) – termin do ustalenia
– 19.11.2017, godz. 18.30 – 21.00 – Tydzień 7 – Samoakceptacja
– 26.11.2017, godz. 18.30 – 21.00 – Tydzień 8 – Życie w oparciu o Mindfulness

Terminy poniedziałek rano:
– 9.10.2017, godz. 10.00 – 12:30 – Tydzień 1 – Zacznij w miejscu, w którym jesteś
– 16.10.2017, godz. 10.00 – 12:30 – Tydzień 2 – Ciało jako miejsce bycia obecnym
– 23.10.2017, godz. 10.00 – 12:30 – Tydzień 3 – Wprowadzenie podpory uważności
– 30.10.2017, godz. 10.00 – 12:30 – Tydzień 4 – Praca z rozkojarzeniem
– 6.11.2017, godz. 10.00 – 12:30 – Tydzień 5 – Badanie strumienia myśli
– 13.11.2017, godz. 10.00 – 12:30 – Tydzień 6 – Postawa obserwatora
– 10:00 – 16:00 – Dzień praktyki (uważności) – termin do ustalenia
– 20.11.2017, godz. 10.00 – 12:30 – Tydzień 7 – Samoakceptacja
– 27.11.2017, godz. 10.00 – 12:30 – Tydzień 8 – Życie w oparciu o Mindfulness

Terminy środowe:
– 11.10.2017, godz. 18.30 – 21.00 – Tydzień 1 – Zacznij w miejscu, w którym jesteś
– 18.10.2017, godz. 18.30 – 21.00 – Tydzień 2 – Ciało jako miejsce bycia obecnym
– 25.10.2017, godz. 18.30 – 21.00 – Tydzień 3 – Wprowadzenie podpory uważności
– 1.11.2017, godz. 18.30 – 21.00 – Tydzień 4 – Praca z rozkojarzeniem
– 8.11.2017, godz. 18.30 – 21.00 – Tydzień 5 – Badanie strumienia myśli
– 15.11.2017, godz. 18.30 – 21.00 – Tydzień 6 – Postawa obserwatora
– 10:00 – 16:00 – Dzień praktyki (uważności) – termin do ustalenia
– 22.11.2017, godz. 18.30 – 21.00 – Tydzień 7 – Samoakceptacja
– 29.11.2017, godz. 18.30 – 21.00 – Tydzień 8 – Życie w oparciu o Mindfulness

 Jak się zapisać?
W celu zapisania się na Kurs Mindfulness prosimy o przesłanie formularza zgłoszeniowego

Koszt całości: 990 PLN

W celu potwierdzenia rezerwacji miejsca należy wpłacić zadatek w wysokości 250zł na konto Joga Sztuka Życia (dane do przelewu wyślemy w mailu potwierdzającym rezerwację)
Liczba miejsc jest ograniczona.

Przy niewystarczającej liczbie uczestników zastrzegamy sobie prawo do zmiany terminu rozpoczęcia Treningu lub jego odwołania – w tym wypadku wszystkie wpłaty zostaną zwrócone.

 

Partnerzy: